Verhalen

Misschien denken jullie dat ik niets te schrijven heb omdat er niet elke dag een verhaal op98b7b5c389 deze log verschijnt. In tegendeel. Ik zou boeken vol kunnen schrijven maar sommige verhalen zijn nou eenmaal niet geschikt om op het internet te zetten of ooit ergens te publiceren. Ik zou zoveel leuke verhalen kunnen vertellen over de gasten. Je krijgt zoveel verschillende types over de vloer en elk met hun eigen verhaal. Maar ja, er zijn gasten die lezen deze blog dus daar kan ik toch niets over schrijven. Gelukkig maken we alleen grappige dingen mee en lachen we wat af. Soms samen en soms om de gasten. Dan hebben we ook nog onze buren. Die doen vaak wat minder grappige dingen maar het zouden wel hele sappige verhalen kunnen worden maar ondanks dat ze een andere taal spreken kan ik toch niets publiceren. Ze kennen het vertaalprogramma van Google heel erg goed. Hebben jullie daar ook wel eens wat door laten vertalen? Het worden hele kromme zinnen. Zij hebben hun website daardoor laten vertalen! Als je echt wilt lachen dan zou je eens op hun site moeten kijken en de Nederlandse versie moeten lezen maar……ik durf niet hun webadres hier te zetten want stel je voor dat ze het lezen.  Ja, jullie lopen een hoop lolligheid mis. Wat te zeggen over de grote groep Engelsen hier. Ze komen regelmatig bij elkaar, ze houden een kerkdienst, quiz avonden, markten, thee ochtenden enz. Als je nou denkt dat is een gezellig clubje dan heb je het mis. Onderling is er een hoop haat en nijd. Sommige kunnen elkaar absoluut niet uitstaan. En roddelen daar zijn ze als de beste in want een heleboel mensen gaan hier naar toe om een nieuw leven te beginnen en dat is vaak ook nog met een nieuwe partner. Nee, verhalen genoeg.

 

Categorieën: Creatief | 8 reacties

Berichtnavigatie

8 gedachten over “Verhalen

  1. Ira

    Begrijpelijk maar wel jammer, sommige verhalen wil ik best horen, maar ik ken het probleem, als er hier thuis iets gebeurd krijg ik ook altijd te horen, dit zet je niet op je blog hoor!

  2. Wij hebben de nadeel van een blog ook al ondervonden, Toen Ellen een poosje terug zo ziek was heb ik haar meegesleept naar een etentje ter ere van mijn broertjes behaalde diploma. Ze hing aan de tafel en heeft niks gegeten maar kreeg wel op het werk van een enkeling een opmerking. Bleek dat ze daar onze blog ook al hadden gevonden.

  3. Doortje/Alh.

    Kan ervan meepraten, niet van een blog, wel van belevenissen met gasten, hadden 35 jaar geleden een pension in Fuengirola, kan er een boek over schrijven zo dik als de van Dale! Salu2.

  4. Wat dacht je van een boek met jullie Spaanse avonturen uitgeven. Onder een andere naam, natuurlijk. Smullen!!!!!!!!

  5. Merel & Maatje

    Oh dear, oh dear!

  6. Merel & Maatje

    Oh dear, oh dear!

  7. Toch maar eens denken om zo’n boek uit te geven zoals Anne adviseert.
    Vergeet niet EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD.

  8. Toch maar eens denken om zo’n boek uit te geven zoals Anne adviseert.
    Vergeet niet EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

