Laatste bericht

 56626205a8In 2007 ben ik met deze weblog gestart omdat we toen plannen hadden om te emigreren. Het leek ons een goed idee om het hele emigratieproces met anderen te delen. Mensen die dan ook die plannen hebben kunnen leren van onze fouten. Net zo goed als wij naar anderen hebben gekeken en dachten: dat is een goed idee of dat doen we anders. Na het emigratieproces kwam de hele verbouwing van de cortijo en het opzetten van de Bed & Breakfast, ook dat is leerzame informatie voor anderen. Tja, en dan ben je 3 jaar verder. Je woont, leeft en verdient je boterhammetjes net zoals ieder ander. Het doel van deze weblog is niet meer. Ons leven hier gaat zo zijn gangetje. We houden de B&B draaiende, het huis overeind, en het beestenspul en ons zelf in leven. We vinden dat nu het moment is gekomen om te stoppen met deze weblog. We verdwijnen niet van de aardbodem hoor. Als je wilt weten hoe het met ons gaat dan kan je altijd een mail sturen, vriendjes met me worden op Facebook en/of logeren in onze Bed & Breakfast. En wie weet, misschien beginnen we een andere weblog overxe2x80xa6xe2x80xa6

We willen iedereen bedanken die ons altijd trouw heeft gevolgd en vooral degene die ook de moeite heeft genomen om af en toe een reactie te sturen. We wensen jullie allemaal het allerbeste en misschien tot ziens!

Categorieën: Uncategorized | 18 reacties

Berichtnavigatie

18 gedachten over “Laatste bericht

  1. Carla

    Na een paar maanden weer eens op de site van jullie en wat lees ik, je gaat stoppen met de site.
    Snel even bij favorieten gezet het http://www.adres,want twee jaar gelden reuze naar mijn zin gehad in jullie B&B met Karin.
    Face-book, daar heb ik niets mee, dus zal ik weinig meer lezen.Jammer.
    Het gaat jullie verder goed en veel woon en werkplezier.
    Wil echt nog eens bij jullie aankomen met John hoor.Die heeft zoveel gehoord en de plaatjes gezien, dus wie weet.
    Succes saampjes en tot mails??ziens??horens??

  2. Dat kan je niet maken, Ilbolja!!!! 😦 Eerlijk gezegd valt het woord “stoppen” hier ook wel eens, hoor. Maar tot nu toe houden we nog stug vol. We zullen je missen… hartelijke groeten van Edwin en Cokky

  3. Merel & Maatje

    Ha Ibolja. Ik was blij een teken van leven van je te zien. Jammer dat je stopt, maar ik kan het me voorstellen. Dank je wel voor alle leuke en informatieve stukjes die je door de jaren heen hebt geschreven voor ons allemaal. Liefs van Merel en Maatje en veel succes gewenst met alles wat je onderneemt.

  4. Merel & Maatje

    Ha Ibolja. Ik was blij een teken van leven van je te zien. Jammer dat je stopt, maar ik kan het me voorstellen. Dank je wel voor alle leuke en informatieve stukjes die je door de jaren heen hebt geschreven voor ons allemaal. Liefs van Merel en Maatje en veel succes gewenst met alles wat je onderneemt.

  5. Jammer dat je gaat stoppen met je web-log … ik heb jullie met veel plezier vanaf het begin gevolgd. Als we ooit nog eens richting Spanje gaan, dan staat jullie B&B boven aan ons lijstje. Hartelijke groeten uit een koud Nederland.
    Ina en Arjan Snoeij

  6. Wat jammer nou dat jullie stoppen. Ik genoot altijd van je stukjes en nu weet ik niet hoe het met Elvis verder gaat en met de rest van het beestenspul en met je schilderijen en met en met en met……

    Maar als je besluit vast staat, dan dank voor de kijk in jullie leven. Het gaat jullie goed.
    Groetjes,
    Aart en Fien

  7. Ira

    Dat vind ik echt heel jammer, met veel plezier klik ik regelmatig op je site en lees je belevenissen. Als ik dat dan lees heb ik ook altijd het gevoel dat ik even in Spanje ben.

    Kan je niet gewoon doorgaan en alleen 1x per maand iets schrijven?

  8. Helaas pindakaas, het zoveelste weblog dat er mee stopt. Dus ook Rob en hoofdzakelijk Ibolja hangen hun weblog aan de wilgen.
    Jammer we vonden het leuk om af en toe bij te lezen. Ook plezant dat we elkaar in Los Boliches ontmoet hebben. Wordt vervolgd?
    We hebben begrepen dat jullie deze tijd vol geboekt zijn. Dan wordt het misschien september. Hoe is het trouwens met jullie
    internetverbinding? Een hartelijke groet van ons, Albert & Mara.

  9. Helaas pindakaas, het zoveelste weblog dat er mee stopt. Dus ook Rob en hoofdzakelijk Ibolja hangen hun weblog aan de wilgen.
    Jammer we vonden het leuk om af en toe bij te lezen. Ook plezant dat we elkaar in Los Boliches ontmoet hebben. Wordt vervolgd?
    We hebben begrepen dat jullie deze tijd vol geboekt zijn. Dan wordt het misschien september. Hoe is het trouwens met jullie
    internetverbinding? Een hartelijke groet van ons, Albert & Mara.

  10. Judith & Wout

    Heel jammer dat jullie ermee stoppen. Elke ochtend wanen we ons even in Spanje bij het lezen van enkele blogjes en is het erg leerzaam voor ons, want wie weet…..We hebben met veel plezier van jullie blogs genoten!
    Ook wij dachten aan misschien 1x per maand wellicht toch nog een blogje….?
    We zullen jullie missen en wensen jullie heel veel geluk en succes!
    Hartelijke groetjes van Wout & Judith.

  11. Judith & Wout

    Heel jammer dat jullie ermee stoppen. Elke ochtend wanen we ons even in Spanje bij het lezen van enkele blogjes en is het erg leerzaam voor ons, want wie weet…..We hebben met veel plezier van jullie blogs genoten!
    Ook wij dachten aan misschien 1x per maand wellicht toch nog een blogje….?
    We zullen jullie missen en wensen jullie heel veel geluk en succes!
    Hartelijke groetjes van Wout & Judith.

  12. Casper

    Het is spijtig, maar wel begrijpelijk, dat jullie stoppen. Altijd aardig als je van enige afstand kunt zien hoe het anderen in het Spaanse land, disculpeme, in het Andalusische land vergaat. En soms kan je nog een plantje leveren ;-). Het ga jullie goed.

    Marphy en Casper
    xc3″rgiva/Goirle

  13. Monica Bezemer

    Ach wat jammer…. ik las met veel plezier over jullie belevenissen, dieren, B&B etc. Ik wens jullie het allerbeste en zoek jullie weblog nog wel een keer op hoor, wie weet…
    Het ga jullie goed en bedankt voor al het leesplezier!
    Groetjes,
    Monica

  14. Aaaahhhhh…… Getverdegetverdegetver…… Heel erg jammer maar het is nu eenmaal niet anders.Ik kan je gelukkig via Facebook blijven volgen dus dat is een kleine troost. We hebben altijd heel erg genoten van je schrijfsels en zullen het echt missen.Tja, dan moeten we maar weer eens tapas komen eten bij jullie. (Wat een straf)
    Liefs van Alexander en Anne

  15. M&A

    Wat jammer! Hoe moet dat nou…? Nu al vertonen wij ernstige ontwenningsverschijnselen (want ergens was het toch een beetje verslavend). Het gemis om even op de bookmark te klikken om de bijna dagelijkse portie nieuwtjes uit Spanje tot ons te nemen is groot, maar gelukkig is daar nog Facebook en onze zakelijke en familiale contacten gaan natuurlijk gewoon door.
    Dank om aan iedereen alles te vertellen hoe het is om een sueno te hebben en die vervolgens waar te maken. Respect!

    Groetjes,

    M&A

  16. M&A

    Wat jammer! Hoe moet dat nou…? Nu al vertonen wij ernstige ontwenningsverschijnselen (want ergens was het toch een beetje verslavend). Het gemis om even op de bookmark te klikken om de bijna dagelijkse portie nieuwtjes uit Spanje tot ons te nemen is groot, maar gelukkig is daar nog Facebook en onze zakelijke en familiale contacten gaan natuurlijk gewoon door.
    Dank om aan iedereen alles te vertellen hoe het is om een sueno te hebben en die vervolgens waar te maken. Respect!

    Groetjes,

    M&A

  17. Jeannine

    Wat jammer ik kan altijd zo genieten van je verhaaltjes/verhalen en foto’s 😉
    Zo bleven wij op de hoogte van jullie leven in Spanje.
    Spreek je snel op FB
    XXXX Jeannine

  18. Jullie blog heeft mij altijd meer geboeid dan ‘Ik vertek’ op tv!

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

